Management Outdoor Training [rukopis] /

Management Outdoor Training [rukopis] /

Mráz, Paveldis

Tureckiová, Michaelaxx0022818ths

Univerzita Karlova.Katedra andragogiky a personálního řízeníkn20030514003dgg

manuscripttext

diplomové práceczenas

Praha,

2004

cze

Metoda Management Outdoor Training (dále i MOT) je již dlouhou řadu let obecně platnou akti vi tou nej en při pokusu o transformaci pracovní skupiny v tým, ale i jako velmi účinný nástroj vzdělávání a výchovy managerů. Ve světovém měřítku je ve středu pozornosti odborníků a specialistů již řadu let, v českých zemích j de však o aktivitu stále ještě relativně novou a prakticky neexistuje jednotná metodologie, která by byla schopna obsáhnout jak teoretická východiska metody, tak jakákoliv praktická doporučení.Úkolem teoretické části této práce je rozlišení a charakteristika některých pojmů a východisek. Významný prostor bude věnován hlavně vymezení pojmu pedagogika prožitku.Druhá část se bude - vzhledem k stávajícím trendům zabývat vztahem Management Outdoor Training a týmová spolupráce v organizaci; po zmapování významu týmu pro organizaci včetně úskalí implementace týmové práce bude následovat třetí část práce, zaměřená na praktické dění v této problematice u nás; nastíním vliv outdoorových aktivit na týmovou spolupráci. Popíši zde i problematiku dramaturgie kurzu, rozeberu typy jednotlivých aktivit (programů i her). Významný prostor bude věnován i činnostem, které se týkají reflexe.

Diplomová práce (Mgr.)--Univerzita Karlova. Filozofická fakulta. Katedra andragogiky a personálního řízení, 2004

Obsahuje bibliografii na s. 119-120

Metoda Management Outdoor Training (dále i MOT) je již dlouhou řadu let obecně platnou akti vi tou nej en při pokusu o transformaci pracovní skupiny v tým, ale i jako velmi účinný nástroj vzdělávání a výchovy managerů. Ve světovém měřítku je ve středu pozornosti odborníků a specialistů již řadu let, v českých zemích j de však o aktivitu stále ještě relativně novou a prakticky neexistuje jednotná metodologie, která by byla schopna obsáhnout jak teoretická východiska metody, tak jakákoliv praktická doporučení.Úkolem teoretické části této práce je rozlišení a charakteristika některých pojmů a východisek. Významný prostor bude věnován hlavně vymezení pojmu pedagogika prožitku.Druhá část se bude - vzhledem k stávajícím trendům zabývat vztahem Management Outdoor Training a týmová spolupráce v organizaci; po zmapování významu týmu pro organizaci včetně úskalí implementace týmové práce bude následovat třetí část práce, zaměřená na praktické dění v této problematice u nás; nastíním vliv outdoorových aktivit na týmovou spolupráci. Popíši zde i problematiku dramaturgie kurzu, rozeberu typy jednotlivých aktivit (programů i her). Významný prostor bude věnován i činnostem, které se týkají reflexe.

Management

Prožívání

Tým

vzdělávací programy

odborné vzdělávání