Internet a vzdělávání dospělých [rukopis] /

Internet a vzdělávání dospělých [rukopis] /

Šalek, Jaromírdis

Beneš, Milan,1950-xx0004727ths

Univerzita Karlova.Katedra andragogiky a personálního řízeníkn20030514003dgg

manuscripttext

diplomové práceczenas

Praha,

2001

cze

Cílem této diplomové práce je nastínění nového fenoménu, který vstupuj e do života celé společnosti. Přichází doba, kdy počítačová síť internet přestává být doménou univerzitních pracovišť či programátorských týmů . Se vstupem internetu do tržního prostředí začíná jeho služeb využívat široká veřejnost. Internet je řadou odborníků považován za nové masové médium . Existují předpovědi, že se stane každodenním pomocníkem jako třeba telefon, fax, rádio nebo televize a bude lidi provázet doslova na každém kroku. V této souvislosti se jeví jako samozřejmé, že zasáhne l do oblasti vzdělávání dospělých, k čemuž má ideální technické l informační dispozice. Technický l společenský pokrok s sebou přináší velké množství nových pojmů, informací a dovedností, které se musí lidé učit. Kvůli orientaci v moderním globalizovaném světě vzrůstá potřeba celoživotního učení. Proč k tomuto učení nevyužít právě nový progresivní prostředek - INTERNET.

Diplomová práce (Mgr.)--Univerzita Karlova. Filozofická fakulta. Katedra andragogiky a personálního řízení, 2001

Obsahuje bibliografii na s.75-80

Cílem této diplomové práce je nastínění nového fenoménu, který vstupuj e do života celé společnosti. Přichází doba, kdy počítačová síť internet přestává být doménou univerzitních pracovišť či programátorských týmů . Se vstupem internetu do tržního prostředí začíná jeho služeb využívat široká veřejnost. Internet je řadou odborníků považován za nové masové médium . Existují předpovědi, že se stane každodenním pomocníkem jako třeba telefon, fax, rádio nebo televize a bude lidi provázet doslova na každém kroku. V této souvislosti se jeví jako samozřejmé, že zasáhne l do oblasti vzdělávání dospělých, k čemuž má ideální technické l informační dispozice. Technický l společenský pokrok s sebou přináší velké množství nových pojmů, informací a dovedností, které se musí lidé učit. Kvůli orientaci v moderním globalizovaném světě vzrůstá potřeba celoživotního učení. Proč k tomuto učení nevyužít právě nový progresivní prostředek - INTERNET.

e-learning

Internet

české vysoké školy

didaktické technologie

vzdělávací programy

celoživotní vzdělávání

Vzdělávání dospělých