MOŽNOSTI VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ ŽADATELŮ O AZYL
Podnázev
Margita Lakatošová
vzdělávání, azyl
Myšlenka zpracovat teoreticko-komparativní studii na téma možnosti vzdělávání dětí žadatelů o azyl v České republice a v zahraničí mě provází ce-lým průběhem dosavadního studia. Pro komparaci jsem si zvolila Velkou Bri-tánii a Českou republiku, protože jsou to země, které mají odlišný přístup v realizaci vzdělávacích programů pro děti žadatelů o azyl. Podnětem ke zpra-cování tohoto tématu byla neuvěřitelná síla a odvaha uprchlíků, kteří během několika minut či vteřin vše ztratili. Každý den strávený v exilu nebo na útěku je pro ně příliš těžký a přesto se nevzdávají naděje na lepší život. Chtěla jsem poznat, jak jednotlivé státy přistupují v oblasti vzdělávání k této skupině lidí, která je považována za jednu z nejzranitelnějších.
Filozifická fakulta, Univerzita Karlova v Praze
2005-04-30
2005-06-15
text.thesis
application/msword
http://www.unhcr.cz/dokumenty/diplomprace_mlakatosova.doc
Práva k využívání - Intranet UK