Příspěvek k využití marketingu ve vzdělávání dospělých [rukopis] /

Příspěvek k využití marketingu ve vzdělávání dospělých [rukopis] /

Cipov, Radekdis

Mužík, Jaroslav,1950-jn99240000748ths

Univerzita Karlova.Katedra andragogiky a personálního řízeníkn20030514003dgg

manuscripttext

diplomové práceczenas

Praha,

2004

cze

Marketing v oboru vzdělávání dospělých by se proto dle mého názoru měl zabývat nejen úzce vymezeného pole vzdělávání, ale i snahami širšímí - - celospolečenskýmí, proto se v této práci zaměřuji na sociální marketing, který je ve světě široce rozpracován a mnohé jeho metody lze využít jako inspiraci také v marketingu vzdělávání dospělých.

Diplomová práce (Mgr.)--Univerzita Karlova. Filozofická fakulta. Katedra andragogiky a personálního řízení, 2004

Obsahuje bibliografii na s.85-87

Marketing v oboru vzdělávání dospělých by se proto dle mého názoru měl zabývat nejen úzce vymezeného pole vzdělávání, ale i snahami širšímí - - celospolečenskýmí, proto se v této práci zaměřuji na sociální marketing, který je ve světě široce rozpracován a mnohé jeho metody lze využít jako inspiraci také v marketingu vzdělávání dospělých.

masová komunikace

Marketing

Public relations

reklama

Vzdělávání dospělých

vzájemné vztahy