Příspěvek k využití marketingu ve vzdělávání dospělých [rukopis] /
Cipov, Radekdis
Mužík, Jaroslav,1950-jn99240000748ths
Univerzita Karlova.Katedra andragogiky a personálního řízeníkn20030514003dgg
manuscripttext
diplomové práceczenas
Praha,
2004
cze
Marketing v oboru vzdělávání dospělých by se proto dle mého názoru měl zabývat nejen úzce vymezeného pole vzdělávání, ale i snahami širšímí - - celospolečenskýmí, proto se v této práci zaměřuji na sociální marketing, který je ve světě široce rozpracován a mnohé jeho metody lze využít jako inspiraci také v marketingu vzdělávání dospělých.
Diplomová práce (Mgr.)--Univerzita Karlova. Filozofická fakulta. Katedra andragogiky a personálního řízení, 2004
Obsahuje bibliografii na s.85-87
Marketing v oboru vzdělávání dospělých by se proto dle mého názoru měl zabývat nejen úzce vymezeného pole vzdělávání, ale i snahami širšímí - - celospolečenskýmí, proto se v této práci zaměřuji na sociální marketing, který je ve světě široce rozpracován a mnohé jeho metody lze využít jako inspiraci také v marketingu vzdělávání dospělých.
masová komunikace
Marketing
Public relations
reklama
Vzdělávání dospělých
vzájemné vztahy