Systémy managementu jakosti podle ISO 9000 [rukopis] /

Systémy managementu jakosti podle ISO 9000 [rukopis] /

Drozd, Zdeněk,1981-dis

Koubek, Ivo,1959-skuk0000708oth

Univerzita Karlova.Institut ekonomických studiíxx0005480dgg

manuscripttext

bakalářské práce

Praha,

2004

cze

Cílem práce je zmapovat situaci v oblasti managementu jakosti, se zaměřením na systémy managementu jakosti podle norem ISO 9000. V úvodních kapitolách je obecně pojednáno o historii a vývoji řízení jakosti, o základních principech norem ISO 9000. Poté je popsán stav managementu jakosti v České republice, podrobněji je rozebrána situace v oboru služeb a cestovního ruchu. Jako konkrétní příklad je nastíněno řízení jakosti v cestovní kanceláři Čedok, a.s.

The goal of this thesis is to map out the situation in the field of quality management, with the focus on the quality management systems according to the ISO 9000 standards. The first part talks about the history and the development of the quality management, about the basic principles of the ISO 9000 standards. The second (practical) part describes the quality management in the Czech Republic. The situation in the field of services and tourism is then analyzed in greater detail, especially the quality management in the travel agency Čedok, Inc.

Bakalářská práce (Bc.)--Univerzita Karlova. Fakulta sociálních věd. Institut ekonomických studií, 2004

Literatura na listě 64-65

Cílem práce je zmapovat situaci v oblasti managementu jakosti, se zaměřením na systémy managementu jakosti podle norem ISO 9000. V úvodních kapitolách je obecně pojednáno o historii a vývoji řízení jakosti, o základních principech norem ISO 9000. Poté je popsán stav managementu jakosti v České republice, podrobněji je rozebrána situace v oboru služeb a cestovního ruchu. Jako konkrétní příklad je nastíněno řízení jakosti v cestovní kanceláři Čedok, a.s.

The goal of this thesis is to map out the situation in the field of quality management, with the focus on the quality management systems according to the ISO 9000 standards. The first part talks about the history and the development of the quality management, about the basic principles of the ISO 9000 standards. The second (practical) part describes the quality management in the Czech Republic. The situation in the field of services and tourism is then analyzed in greater detail, especially the quality management in the travel agency Čedok, Inc.

Cestovní ruch

Česko

Dějiny

Kanceláře cestovní

Management jakosti

Normy

Práce bakalářské

Vývoj