Rozbor vzdělávání na Policejní akademii ČR v Praze [rukopis] : (analýza vzdělávání a činnosti) /
Nosek, Martindis
Beneš, Milan,1950-xx0004727ths
Univerzita Karlova.Katedra andragogiky a personálního řízeníkn20030514003
manuscripttext
bakalářské práceczenas
Praha,
2003
cze
Uváděné téma bakalářské práce jsem si zvolil proto, že již delší dobu pracuji u Policie ČR a většina kolegů studuje právě na Policejní akademii ČR, dále jen PA ČR. Prvními stránkami práce bych chtěl alespoň částečně nastínit charakteristiku studia, studijní činnost včetně zájmu uchazečů, přijímacího řízení, hodnocení, poplatků studia, inovačních programů,... V další části se zaměřím na statutární základy PA ČR, akademický senát, organizační strukturu, akademické obřady, kvalifikaci akademických pracovníků, informační a komunikační technologie školy. V druhé polovině práce budu hovořit o další činnosti PA ČR, zejména péči o studenty, mezinárodní spolupráci, rozvoji, výzkumu a vývoji školy. Dále se budu věnovat spolupráci s resortními ústavy a s nevládním sektorem. V předposlední části uvedu způsoby hodnocení, dlouhodobé výsledky a budoucí plány. A v samotném závěru provedu vlastní srovnání uveřejňované teorie s praxí.
Bakalářská práce (Bc.)--Univerzita Karlova. Filozofická fakulta. Katedra andragogiky a personálního řízení, 2003
Obsahuje bibliografii na s. 54
Uváděné téma bakalářské práce jsem si zvolil proto, že již delší dobu pracuji u Policie ČR a většina kolegů studuje právě na Policejní akademii ČR, dále jen PA ČR. Prvními stránkami práce bych chtěl alespoň částečně nastínit charakteristiku studia, studijní činnost včetně zájmu uchazečů, přijímacího řízení, hodnocení, poplatků studia, inovačních programů,... V další části se zaměřím na statutární základy PA ČR, akademický senát, organizační strukturu, akademické obřady, kvalifikaci akademických pracovníků, informační a komunikační technologie školy. V druhé polovině práce budu hovořit o další činnosti PA ČR, zejména péči o studenty, mezinárodní spolupráci, rozvoji, výzkumu a vývoji školy. Dále se budu věnovat spolupráci s resortními ústavy a s nevládním sektorem. V předposlední části uvedu způsoby hodnocení, dlouhodobé výsledky a budoucí plány. A v samotném závěru provedu vlastní srovnání uveřejňované teorie s praxí.
Policejní akademie České republiky (Praha)
Andragogika
Policie
středoškolské vzdělání