Psychologické vzdělávání policistů v procesu základní odborné přípravy [rukopis] /

Psychologické vzdělávání policistů v procesu základní odborné přípravy [rukopis] /

Hájková, Helena,andragogikadis

Šnýdrová, Ivana,1947-jo20010082946ths

Univerzita Karlova.Katedra andragogiky a personálního řízeníkn20030514003dgg

manuscripttext

diplomové práceczenas

Praha,

2001

cze

Člověk od přírody touží po poznání a jeho nejdůležitějším úkolem by mělo být stavět a neustále rozvíjet svůj život. Brát tuto roli jako celoživotní úkol, jako celoživotní vzdělávání. Dalo by se říci, že s prudkým nárůstem a přívalem informací má k poznávání přístup každý, ne každý je však schopen takové možnosti využít. Může to být z různých důvodů, důležité je, pokud využije příležitosti dále se vzdělávat, aby v ní byl podporován, aby měl pocit, že získávání dalších vědomostí bude přínosem nejen pro okolí, ale hlavně pro něho samotného.Vzdělávání dospělých zaznamenalo po roce 1989 velký boom, který se zatím nijak výrazně nezmenšuje. Není divu, většina podniků, která zareagovala na možnosti kapitálového trhu vyžaduje i větší profesní požadavky na své zaměstnance a to s sebou přináší nezbytnost dalšího vzdělávání nejen za účelem profesionálního růstu.

Diplomová práce (Mgr.)--Univerzita Karlova. Filozofická fakulta. Katedra andragogiky a personálního řízení,2001

Obsahuje bibliografii na s.65-67

Člověk od přírody touží po poznání a jeho nejdůležitějším úkolem by mělo být stavět a neustále rozvíjet svůj život. Brát tuto roli jako celoživotní úkol, jako celoživotní vzdělávání. Dalo by se říci, že s prudkým nárůstem a přívalem informací má k poznávání přístup každý, ne každý je však schopen takové možnosti využít. Může to být z různých důvodů, důležité je, pokud využije příležitosti dále se vzdělávat, aby v ní byl podporován, aby měl pocit, že získávání dalších vědomostí bude přínosem nejen pro okolí, ale hlavně pro něho samotného.Vzdělávání dospělých zaznamenalo po roce 1989 velký boom, který se zatím nijak výrazně nezmenšuje. Není divu, většina podniků, která zareagovala na možnosti kapitálového trhu vyžaduje i větší profesní požadavky na své zaměstnance a to s sebou přináší nezbytnost dalšího vzdělávání nejen za účelem profesionálního růstu.

Ministerstvo vnitra ČR

Policie

Psychologie

celoživotní vzdělávání