e-Learning [rukopis] /
Leistner, Petrdis
Beneš, Milan,1950-xx0004727ths
Univerzita Karlova.Katedra andragogiky a personálního řízeníkn20030514003dgg
manuscripttext
diplomové práceczenas
Praha,
2003
cze
Globální informační společnost se v posledních desetiletích v důsledku pronikání informačních technologií do všech oblastí lidských činností zakládá především na informacích a znalostech. Úspěch jedince v této společnosti je dán jeho schopnostmi informace získat, analyzovat a následně využívat. Informační společnost, nazývaná též často společností znalostní, však vyžaduje nový přístup ke vzdělávání. V posledních letech mnohé země přizpůsobují své vzdělávací soustavy potřebám informační společnosti a investují jak do vzdělávání, tak i do informačních technologií. Zrychlující se vývoj poznání a s tím spojený růst objemu nových informací a znalostí vede k naléhavé potřebě celoživotního . vzdělávání. Právě tento krok otevírá prostor pro ICTICT, které umožňuje vytvářet nové, interaktivní prostředí bez nutnosti přímé účasti lektora.
Diplomová práce (Mgr.)--Univerzita Karlova. Filozofická fakulta. Katedra andragogiky a personálního řízení, 2003
Obsahuje bibliografii na s.73
Globální informační společnost se v posledních desetiletích v důsledku pronikání informačních technologií do všech oblastí lidských činností zakládá především na informacích a znalostech. Úspěch jedince v této společnosti je dán jeho schopnostmi informace získat, analyzovat a následně využívat. Informační společnost, nazývaná též často společností znalostní, však vyžaduje nový přístup ke vzdělávání. V posledních letech mnohé země přizpůsobují své vzdělávací soustavy potřebám informační společnosti a investují jak do vzdělávání, tak i do informačních technologií. Zrychlující se vývoj poznání a s tím spojený růst objemu nových informací a znalostí vede k naléhavé potřebě celoživotního . vzdělávání. Právě tento krok otevírá prostor pro ICTICT, které umožňuje vytvářet nové, interaktivní prostředí bez nutnosti přímé účasti lektora.
e-learning
Vzdělávání