Integrace dětí s vývojovou dysfázií na začátku školní docházky
Blovská, Markéta
vzdělávání jedinců s vývojovou dysfázií
školní zařazení
narušená komunikační schopnost
individuals with development dysphasia
affected ability to communicate
development dysphasia
Diplomová práce je zaměřena na problematiku vývojové dysfázie dítěte mladšího školního věku. Je složena ze dvou částí. Teoretická část pojednává o integraci a integrovaném vzdělávání a vymezuje termín vývojové dysfázie a její příznaky. Část praktická se zaměřuje na vzdělávání dysfatických dětí v integrované formě a analýzu problémů, se kterými se setkávají při výuce českého jazyka.
The dissertation is focused on problems of the development dysphasia of children of early pupilage. It consists of two parts. The theoretical part concentrates on integration and integrated education, and defines the term of development dysphasia and its symptoms. The practical part deals with integrated form of education of dysphasic children, and analysis of the problems they face studying Czech language.
Univerzita Karlova v Praze
2006-11
diplomová práce
application.pdf