Integrace dětí s vývojovou dysfázií na začátku školní docházky

Integrace dětí s vývojovou dysfázií na začátku školní docházky

Blovská, Markéta

vzdělávání jedinců s vývojovou dysfázií

školní zařazení

narušená komunikační schopnost

individuals with development dysphasia

affected ability to communicate

development dysphasia

Diplomová práce je zaměřena na problematiku vývojové dysfázie dítěte mladšího školního věku. Je složena ze dvou částí. Teoretická část pojednává o integraci a integrovaném vzdělávání a vymezuje termín vývojové dysfázie a její příznaky. Část praktická se zaměřuje na vzdělávání dysfatických dětí v integrované formě a analýzu problémů, se kterými se setkávají při výuce českého jazyka.

The dissertation is focused on problems of the development dysphasia of children of early pupilage. It consists of two parts. The theoretical part concentrates on integration and integrated education, and defines the term of development dysphasia and its symptoms. The practical part deals with integrated form of education of dysphasic children, and analysis of the problems they face studying Czech language.

Univerzita Karlova v Praze

2006-11

diplomová práce

application.pdf