Vývoj čtenářských dovedností a obtíže v analyticko-syntetické metodě čtení

Vývoj čtenářských dovedností a obtíže v analyticko-syntetické metodě čtení

Rounová, Simona

vývoj

čtenářské dovednosti

analyticko-syntetická metoda čtení

development

readers’ skills and difficulties

analytic and synthetic method of reading

Cílem práce je zmapovat vývoj čtenářských dovedností u žáků prvních, druhých a třetích ročníků ZŠ s výukou čtení analyticko-syntetickou metodou, porovnání výsledků tohoto výzkumu s výsledky analogického výzkumu kolegyně Koníčkové u žáků vedených metodou genetickou. Cílem také je odhalit obtíže, které se ve čtení vyskytují.

The goal of the submitted thesis is to analyze readers’ skills development of the pupils at the first, second and third grades of primary schools taught by the help of analytic and synthetic method, to compare results of this research with the results of my colleague Ms Koníčková who realized the same research with the pupils led by genetic method. The important goal is also to reveal difficulties appearing in reading.

Univerzita Karlova v Praze

2007-04-10

diplomová práce

application.pdf