Profesní vzdělávání [rukopis] /
Beranová, Jana,dis
Langrová, Veronikaths
Univerzita Karlova.Katedra andragogiky a personálního řízeníkn20030514003dgg
manuscripttext
bakalářské práceczenas
Praha,
2003
cze
Význam profesního vzdělávání v současné společnosti roste. Potřeba firemního vzdělávání je dána jednak vnějšími podmínkami, např. zvyšující se domácí i zahraniční konkurencí, novými technologiemi, úrovní ekonomické a právní situace v ČR atd., a jednak vnitřními podmínkami, např. změnami uvnitř firem, tj. novou systematizací funkcí, zlepšením podnikového klima, větším podílem manažerů při vytváření nových a hlavně kvalitních vzdělávacích produktů, které by odpovídaly jak firemním podmínkám vzdělávání, tak i zájmům zaměstnanců o zvyšování a prohlubování kvalifikace atd. Mezinárodní organizace práce (International Labor Organisation) uvádí, že v průběhu příštích deseti let se změní až 80 % dnes používaných technologií. Na základě této prognózy lze očekávat, že profesní vzdělávání nejen nadále poroste, ale stane se jedním ze stěžejních úkolů firmy.
Bakalářská práce (Bc.)--Univerzita Karlova. Filozofická fakulta. Katedra andragogiky a personálního řízení,2003
Obsahuje bibliografii na s.56-58
Význam profesního vzdělávání v současné společnosti roste. Potřeba firemního vzdělávání je dána jednak vnějšími podmínkami, např. zvyšující se domácí i zahraniční konkurencí, novými technologiemi, úrovní ekonomické a právní situace v ČR atd., a jednak vnitřními podmínkami, např. změnami uvnitř firem, tj. novou systematizací funkcí, zlepšením podnikového klima, větším podílem manažerů při vytváření nových a hlavně kvalitních vzdělávacích produktů, které by odpovídaly jak firemním podmínkám vzdělávání, tak i zájmům zaměstnanců o zvyšování a prohlubování kvalifikace atd. Mezinárodní organizace práce (International Labor Organisation) uvádí, že v průběhu příštích deseti let se změní až 80 % dnes používaných technologií. Na základě této prognózy lze očekávat, že profesní vzdělávání nejen nadále poroste, ale stane se jedním ze stěžejních úkolů firmy.
Profese
Vzdělávání dospělých
podnikové vzdělávání
odborné vzdělávání